تبلیغات در سایت ما

سایت طرفداران ابراهیم تاتلیسس در چالدران

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 7
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 2
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 2600
  • بازدید سال : 4047
  • بازدید کلی : 127548
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.141.100.120
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    از آهنگهای تاتلیسس کدام را می پسندید.
    درباره ما
     سایت طرفداران ابراهیم تاتلیسس در چالدران
    به سایت حنجره طلائی ترکیه خوش آمدید. منتظر نظرات شما عزیزان هستیم. 20009362285556
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 7
    بازدید هفته : 10
    بازدید ماه : 2600
    بازدید کل : 127548
    تعداد مطالب : 90
    تعداد نظرات : 17
    تعداد آنلاین : 1



    سایت طرفداران ابراهیم تاتلیسس

    Makulu
    خرید ساعت مچی

    هتل تاتلیسس



    به سایت طرفداران ابراهیم تاتلیسس در چالدران خوش آمدید.منتظر نظرات شما هستیم ibrahimtatlises2013@yahoo.com

    tatlises

    دانلود فایل

    انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

    قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

    قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طرفداران تاتلیسس در چالدران و آدرس www.imparatortatlises.tkلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    soranmetal2013 - سلام
    هیچکدوم ازفایلها دانلودنمیشه - 1393/4/19
    ayata - tohid webamo ye kesafat hak kard kojaee - 1392/7/13
    ایاتا - سلام توحید نیستی کجایی بهم یه سر بزن کارت دارم - 1392/7/13
    مریم - تا حالا خیلی ها بهت گفتم بیا تبادل لینک کنیم منم یکی از اونا عزیزم بیا با هم تبادل لینک کنیم بیا دیگه ضرر نداره - 1392/7/4
    ayata - salam pesare por khande webet gashango jalebe omidvaram hamishe movafago piroz bashi va hamishe ba khande - 1392/7/2
    امیر حسین ستارزاده - از زحمات شما سپاسگذاریم..... - 1392/5/30/tatlises-chaldor
    سعید - سلام وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی ها - 1392/5/29
    mohsen - سلام عزیز خیلی وب قشنگی داری خداییش من که خیلی حال کردم خیلی مطالب جالبی داری و مطمئن باش بعد از این نظر مرتب میام و به وبت سر می زنم .... چون خیلی خوشم اومد

    ببین عزیز غرض از مزاحمت اینه که می خوام ازت دعوت کنم بیای داخل سایت ما عضو بشی ... خب من ی توضیح مختصر درباره سایت بهت می دم !

    ببین سایت ما ی انجمن تفریحی هست که تازه به راه افتاده و داره عضو های فعال جمع می کنه !داخل سایت ی جو صمیمی وجود داره و خداییش کاربرای خیلی خوبی هم داره ایشالا وقتی خودت اومدی می بینی من مطمئن هستم وقتی اومدی دیگه دلت نمی خواد از انجمن بری بیرون ...

    این که میگم ی جو صمیمی داخل انجمن وجود داره بخاطر این هست که ما هر کسی رو اونجا ره ندادیم و این دعوت نامه واسه هرکسی فرستاده نمیشه .... راستی بیشتر اعضای سایت وبلاگ نویس هستن و شما با عضو شدن داخل سایت و گرم گرفتن با اونا می تونین آمار بازدید وبلاگتون رو دو برابر کنین !

    ببین دوست گلم من مطمئن هستم که پشیمون نمیشی ... و اگه بیای عضو شی قدم رو جفت تخم چشممون گذاشتی ... ی چیز دیگه اگه شما داخل سایت فعالیت خوبی داشته باشین من خودم به شخصه شما رو کاربر فعال می کنم !!!

    راستی اگه مارو قابل دونستی و خواستی عضو بشی در طی مراحل ثبت نام داخل کادر کاربر معرفی کرده اسم بنده ی حقیر رو بنویس (mohsen) با این وجود من می فهمم که دعوتم رو پذیرفتی ممنون دوست عزیز...

    اینم آدرس سایت www.jahromia.ir/forum

    منتظرتم از طرف مدیر سایت جهرمیا ! - 1392/5/7
    hosien - این چی هست؟؟؟
    پاسخ: - 1392/5/6
    محراب - سلام داداش من هم یک سوال داشتم سجاد محمدی پس کی می خواد در ترکیه بخونه شما اهل اونجا هستی یک سراغی از فامیلهاش بگیر به ما هم بگو خیلی وقت رفته ترکیه دستت درد نکنه من هم اهل نقده هستم - ///tatlises-chaldor
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت طرفداران ابراهیم تاتلیسس در چالدران امتیاز دهید